ru ua
Гарантії
Компанія «Парфумер» завжди дбає про Ваші інтереси і в кожній ситуації намагається скоротити Ваші витрати і мінімізувати ризики на будь-якому етапі нашої співпраці.
 
Безпека доставки Ваших замовлень вимагає особливої ​​уваги. Компанія «Парфумер» зобов'язується доставити Ваше замовлення в цілісності за вказаною Вами адресою, в обумовлені терміни.
 
Безумовно, багато в чому цілісність посилки при перевезенні забезпечується транспортними компаніями і кваліфікацією вантажників, але цього, як Ви розумієте, не достатньо. Ми не можемо на 100% відповідати за дії інших людей, тому остаточна відповідальність лежить на компанії «Парфумер».

Які гарантії та послуги ми надаємо при транспортної перевезенні?

1. Якісна упаковка

  • Ми застосовуємо спеціальні технології в упаковці скляних флаконів, які мінімізують ризик бою при транспортуванні.

  • Всі посилки відправляються в щільних картонних коробах, ретельно заклеєних скотчем.
  • Кожна посилка маркується спеціальною наклейкою «Обережно! Крихке скло».

2. Відповідальність за збереження посилки і кількість товарів в ній

При отриманні замовлення необхідно:

  1. звірити кількість фактично отриманих коробів з кількістю місць в ТТН;
  2. перевірити цілісність упаковки та контрольної липкої стрічки (скотча) на стиках;
  3. підтвердити отримання замовленого товару в цілості й схоронності, поставивши підпис у відомості перевізника.

Якщо упакована посилка пошкоджена або відкрита, слід:

  1. перевірити кількість і цілісність всіх одиниць замовлення (згідно накладної);
  2. зв'язатися з менеджерами компанії «Парфумер» якомога швидше.

Якщо упаковка не була пошкоджена, але в посилці відсутня продукція (в накладній ця продукція є), слід якомога швидше зв'язатися з менеджерами компанії за телефоном: +38 050 818 8888 або +38 096 818 8888

  • Якщо Ваша посилка загублена з вини транспортної компанії, зв'яжіться якомога швидше з менеджером компанії «Парфумер». Ми найближчим часом вирішимо це питання.
  • Якщо вміст Вашої посилки при перевезенні пошкодився, ми відшкодуємо повну вартість пошкодженої продукції або здійснимо обмін на аналогічний товар і повторну доставку за наш рахунок (за умови надання фотографій з доказами бою протягом 3 днів з моменту отримання товару).
  • Якщо Ви виявили, що в посилці відсутня замовлена ​​Вами продукція або вміст не відповідає Вашому замовленню, терміново зв'яжіться з менеджерами компанії «Парфумер», вони намагатимуться найближчим часом залагодити це непорозуміння.
  • Якщо раптом у вас виникли проблеми з отриманням посилки на складі транспортної компанії, зв'яжіться якомога швидше з менеджером компанії «Парфумер». Ми найближчим часом з'ясуємо причину затримки.


Важливо знати!

Існують «Правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджені Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363, Цивільним кодексом України від 16.01.2003 р та Господарським кодексом України від 16.01.2003 р (із змінами та доповненнями). Які свідчать: «У разі відсутності упаковки або застосування Відправником упаковки, що не відповідає особливостям вантажу, компанія [перевізник] не несе відповідальності за пошкодження вантажу».

Відповідно до Правил перевезення вантажів, скляні флакони для наливної парфумерії слід «упаковувати в дерев'яні ящики або з фанери з картонними перегородками і прокладеними шарами обгорткового паперу або іншим ущільнювачем, з осередками на кожну одиницю товару, повинен бути дерев'яний каркас з ребрами жорсткості. Упаковка вистилається водонепроникним папером. Вантаж повинен мати маркування «Обережно», «Скло», «Не кантувати». Упаковка обтягується з торця металевою стрічкою, скріпленою і прибитою цвяхами до ящика ». А також, багаж повинен бути «опечатаний або опломбований».

У разі втрати або пошкодження посилки під час перевезення, за умови дотримання всіх Правил перевезення вантажів, транспортна компанія зобов'язується виплатити замовнику суму, рівну оціночної вартості посилки плюс розмір доставки.

Якщо ж не були дотримані Правила перевезення вантажів, а саме, стандарти і вимоги до упаковки, транспортна компанія не несе відповідальності за даний вантаж. Виняток становить повна втрата посилки.
 
Ми намагаємося максимально виконати вимоги до упаковки, описані вище. Але, прорахувавши її собівартість, з'ясували, що такий вид конструкції не рентабельний для наших Партнерів та Клієнтів.
 
Тому керівництво компанії «Парфумер» взяло на себе відповідальність за перевезення товару і вважє за потрібне вибрати здешевлений варіант упаковки, наближений на 70% до вимог перевізників, але при цьому надати 100% гарантію на збереження Вашої посилки.
 
Якщо у Вас виникли додаткові питання про гарантії при перевезенні Вашої посилки, зв'яжіться з нашими менеджерами - вони передзвонять Вам і з радістю нададуть всю необхідну інформацію.

Шановні Партнери та Клієнти!

Будьте впевнені, компанія «Парфумер» завжди ставить Ваші інтереси на перше місце і намагається вирішити всі питання, що у Вас виникають, максимально на Вашу користь.

 

 

у кошик
У кошику: %s товарів
На суму: %s